Як побудувати ефективну стратегію інтернет-маркетингу, залучити нових клієнтів і збільшити прибуток свого бізнесу?
На ці та інші запитання відповість Антон Воронюк, керівник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts і директор з розвитку Агентства інтернет-маркетингу WebPromo.
Краш-тест:
- Ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік
- Чек-лист для перевірки вашої стратегії інтернет-маркетингу
- Нові та старі можливості конкурентного аналізу
- Від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики
- Асоційовані конверсії та моделі атрибуції: для чого і як?
- Роль нових каналів просування та динаміка старих
Учасники отримають заповнений чек-лист для перевірки свого поточного стану інтернет-маркетингу та план активності на 2019 рік.
Якщо у вас виникли запитання, залишайте їх у коментарях або надсилайте на пошту: marina.ivanova@privatbank.ua
Ми обов’язково відповімо!