Як побудувати ефективну стратегію інтернет-маркетингу, залучити нових клієнтів і збільшити прибуток свого бізнесу?
На ці та інші запитання відповість Антон Воронюк, керівник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts і директор з розвитку Агентства інтернет-маркетингу WebPromo.
Краш-тест:
- Ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік
- Чек-лист для перевірки вашої стратегії інтернет-маркетингу
- Нові та старі можливості конкурентного аналізу
- Від Google Analytics до побудови наскрізної аналітики
- Асоційовані конверсії та моделі атрибуції: для чого і як?
- Роль нових каналів просування та динаміка старих
Учасники отримають заповнений чек-лист для перевірки свого поточного стану інтернет-маркетингу та план активності на 2019 рік.
Якщо у Вас виникли запитання - задавайте їх у коментарях нижче або відправляйте на почту: elena.solokha@privatbank.ua.
Ми обов’язково відповімо на всі питання!